مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

پایگاه اطلاع رسانی برنامه های آموزشی و فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

پایگاه اطلاع رسانی برنامه های آموزشی و فرهنگی مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

حوزه علمیه شهرستان بردسیر با نام مدرسه علمیه فیضیه امام خمینی(ره) در سال 1374 توسط امام جمعه وقت حضرت ایت الله طاهری قمی در شهرستان بردسیر افتتاح گردید و تا امروز صدها طلبه دروس ادبیاتی و مقدماتی خود را در این مدرسه به اتمام رسانده اند.

بایگانی

اعلام زمان مصاحبه

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ق.ظ

عزیزانی که در این مدرسه قبول شده اند در تاریخ 17 و 18 خردادماه به این مدرسه مراجعه نمایند.


شرایط و مدارک لازم جهت تشکیل پرونده : 

  1. شرکت در آزمون ورودی سال تحصیلی 95-94 حوزه و قبولی درآن
  2. داشتن اولویت پذیرش دراستان
  3. تطبیق اظهارات ثبت شده در ثبت نام اینترنتی با مدارک ارائه شده
  4. دو قطعه عکس 4*3
  5. دو دوره کپی از تمام صفحات شناسنامه با ارائه اصل آن
  6. دو دوره کپی (پشت و رو) از کارت ملی با ارائه اصل آن
  7. کپی آخرین مدرک و کارنامه تحصیلی با ارائه اصل آن
  8. کپی مدرک یا کارنامه تحصیلی که معدل آن را درثبت نام اینترنتی لحاظ نموده است با ارائه اصل آن
  9. تأییدیه اخلاقی از دو نفر روحانی
  10. ارائه کپی پایان خدمت یا معافیت دائم یامعافیت تحصیلی و اصل آن برای متولدین قبل از سال 1376 لازم است. در صورت داشتن دفترچه اعزام به خدمت باید دفترچه بدون مهر غیبت و اضافه خدمت باشد و تاریخ اعزام آن نیز بعد از 18/6/94 باشد )
  11. تکمیل فرم پذیرش وبررسی پزشکی و پرسش نامه ها،(قبل ازجلسه ی مصاحبه)
  12. ارائه مدارک استفاده ازامتیازات در ثبت نام اینترنتی
  13. داوطلبانی که (بلند مدت - سفیران هدایت) قبول شده اند؛ جهت اخذ نوبت مصاحبه با هماهنگی مدیران استانی، ازطریق سایت معاونت آموزش از تاریخ 05/03/94 الی 31/04/94 اقدام نمایند

تذکر :

  • برای داوطلبانی که در ثبت نام و آزمون شرکت نکردند ونام آنها درلیست قبولی مدارس علمیه استان نیست وکسانی که مدارکشان ناقص است پرونده تشکیل نمی شود.
  • برای افرادی که اظهارات ثبت شده اینترنتی آنان با مدارک ارائه شده مطابقت نداشته باشد به خصوص اگر معدل ثبت شده در اینترنت ازمعدل واقعی آنان بیشتر باشد، ویا مدارک مناسب امتیازات استفاده شده،که مؤثردرپذیرش داوطلب بوده را نتواندارائه نماید، پرونده تشکیل نمی شود.
  • به داوطلبانی کد تحصیلی داده می شود که مراحل پذیرش وگزینش را براساس دستورالعمل گزینش سال تحصیلی 95-94 بگذرانند ونام آنها درلیست مدیریت استانی باشد.
  • کلیه مشمولان فوق¬دیپلم تا دکتری پس از فراغت از تحصیل، به شرط نداشتن غیبت و با رعایت شرایط سنی که دردفترچه راهنمای پذیرش حوزه های علمیه آمده است، می¬¬توانند به طور تمام وقت در حوزه¬های علمیه تحصیل نموده و از معافیت تحصیلی برخوردار شوند.
  • دانشجویان متقاضی لازم است پس از آنکه مراحل پذیرش و گزینش آنان در حوزه به اتمام رسید، انصراف قطعی از تحصیل دانشگاهی داده و گواهی آن را با تسویه حساب از دانشگاه ارائه نمایند.

جهت اخذ نوبت مصاحبه به سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه مراجعه فرمائید.


تذکرات مهم:

1- داوطلبین محترمی که نتیجه ایشان قبول اعلام شده است، می بایست از یک هفته ی دیگر جهت تعیین زمان مصاحبه به سایت معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه به آدرس www.howzeh.org  مراجعه کرده تا زمان و محل مصاحبه خود را مشخص نمایند.

2- داوطلبین محترمی که نتیجه ی ایشان مردود - به علت تکمیل ظرفیت اولویت های انتخابی و عدم کسب امتیاز لازم اعلام شده است، در صورت علاقه ، می توانند از تاریخ 10 خرداد 1394 مشروط بر خالی بودن ظرفیت و به ترتیب امتیاز، جهت تعیین اولویت جدید از ظرفیت های خالی سایر مدارس، به سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه مراجعه کنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۲
مدرسه علمیه امام خمینی(ره)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی